wtorek, 5 stycznia 2016

Powitanie + na wstępie słów kilka:)

Witam kochani was serdecznie  na Remember, I love You <3 
Mam nadzieję, że druga część przypadnie wam do gustu tak samo jak pierwsza - a może wyjdzie jeszcze lepiej ?
Co ode mnie...?
Strasznie się cieszę, że wytrwałam (a wy ze mną xd) i możemy się spotkać ponownie na tymże blogu. Dlaczego opowiadanie podzieliłam na te 3 części
i każda jest na innej stronie ?
Chodzi tutaj głównie o rozkład akcji - jak widzicie po zakończeniu Remember to be Happy nastąpił przeskok w czasie, dlatego ta daaam !
Dla miłośników ery Dangerous niespodzianka - bo aby lepiej 'uwzględnić' te przeminięte 6 lat, Mikuś nasz będzie w odsłonie zdjęciowej z tego okresu już :)
Trzecia (i ostatnia) część po zakończeniu obecnej, również będzie tyczyła się pewnego wątku, ale nie zdradzę wam wszystkiego, aby się lepiej czytało.
Części robię na osobnych stronach ze względu na to, aby nie było tego za dużo na jednym blogu. Tak jest przynajmniej dla mnie przejrzyście, mogłam zmienić zakładki na potrzeby owej części itd.
Co jeszcze...?
Tych co jeszcze nie widzieli zapraszam właśnie na zapoznanie się z "zapowiedzią" bloga, którą znajdziecie po lewej stronie pod nagłówkiem, oraz do rozeznania w zakładkach bohaterowie, seria Remember itd,
bo nastąpiły tam również małe zmiany:)
Oczywiście info o nowych rozdziałach na waszych blogach
 zostawiajcie już tutaj w specjalnej zakładce.
Wygląd bloga może się jeszcze niedługo zmienić, ale nic na razie nie wiem:)
Liczę na wasze szczere opinie odnośnie: zapowiedzi tej części, jak wam się widzi, jesteście ciekawi akcji ? Jak ogólne odczucie ?

Chyba to tyle, jak macie jakieś pytania to piszcie śmiało.
Rozdział pierwszy planuję w sobotę lub niedzielę, także wyczekujcie:)
Dziękuję, że jesteście ze mną ! <3


~~~

"Kto czyta książki, żyje podwójnie."


5 komentarzy:

  1. Co tu dużo mówić, jak zwykle nie mogę się doczekać, bo wiem, że Ty jak zwykle wymyślisz coś niesamowitego!
    A pytań w chwili obecnej nie mam.
    Pozdrawiam :)
    Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  2. Om om om ❤❤❤
    Nie mom pytań, wszystko wiem, ale i tak się niecierpliwie na drugą część i wstawiaj jak najszybciej ❤
    Życze wenki ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Patryniu, na tym pięknym blogu! :D
    Będę go cały czas wychwalać bo jest piękny.
    Cóż ja Ci mogę powiedzieć? Jestem strasznie ciekawa drugiej części, mimo że już trochę nam opowiedziałaś co w niej się będzie działo. Byłam w zakładce bohaterowie. Mówiłam już, że Eva to śliczna dziewczynka, ale powiem jeszcze raz. Lisy wiadomo nie lubię, no bo za co skoro jest z Michaelem z wiadomych względów, z czego nie jestem zadowolona bo myślałam, że stać go na coś więcej niż znalezienie sobie panienki do łóżka. Na prawdę ja rozumiem, że chce zapomnieć o Michelle, ale Lisa mu w tym nie pomoże. Lećmy dalej czyli do Emilio, Boże jak ja go nie cierpię to jest poezja. Zresztą wszyscy to wiedzą, ja się pytam no po cholere żeś go tutaj znowu dała? No tak niektórym trzeba życie utrudniać, bajkowo i kolorowo też cały czas nie może być. Mam nadzieję tylko, że zniknie równie szybko jak się pojawi. Czy tylko ja go tak nie lubię? :)
    Modlę się o to żeby Michelle kopnęła w dupę tego fotografa i wróciła do Michaela, o Lisę się nie martwię by myślę, że ten ich "związek" długo nie potrwa.
    Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział :*
    Pozdrawiam cieplutko <33333

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nic nie gadam, tylko wyczekuję.
    Bo serio, już nawet nie wiem o czym gadać, ostatnio się rozpisałam. XD <3
    Bez notki się nie pokazuj! <3
    Alex :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział genialny! Cud, miód malina <3 Czekam na następny i to z niecierpliwością! Ojoj, obyś przyszła z tym rozdziałem szybko, bo już się doczekać nie mogę! Swoją drogą genialny wygląd bloga <3

    ~Martyśka

    PS. Informuję o nowej notce :** http://hold-my-hand-mj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń